Monday, August 23, 2010

Dairi Ramadan 1431H - Edisi Jenjalan!

Salam 13 Ramadan!

Uiisshh..mood raya nak sampai dah nih! Hihihihi..Semalam aku bukak pose kat Jln TAR. Dok temankan pekerja mama aku yg boring buka pose sorang2 kat kedai. Mama aku bisness tudung kat deret kedai bandaraya kat sebelah Nagoya tuh. Cari ler sign board HAMIDAH DRESSING HOUSE! Boleh ler kurang2 skit. (Memandai aje aku!)

Lepas buka pose tuh..umak aiii..org..mcm semut ler. Jln laga2 bontot! Klu sang penchopek lg nih..mmg peberet dorunk ler. Elok2 nak gie bayor..skali..haduss... purse dah ilek! Muka penchopek skarang..x mcm dulu. Klu kita tgk leh tau ler org baek ker jahat. Skarang..org pki tudung labuh..kopiah..serban..sume same jerk!

Dari Campbell..sampai le kat Masjid India..sume aku tgk jual benda yg same. Jual bj pon..patern lebih kurang same jerk. Tu blom selipar cap COROK. Bsepah2 ler! Last2 xde benda pon aku beli. Pegi just tuk laga2 bontot jerk! ;p Dah boring..laki aku ajak blk. Dlm2 ajak blk tuh..sempat gak dia tanye.."Nak jln mane lg?" hihihihih..tros kuar tanduk setan aku...(setan jugak yg kena!)..Ingat nak gie DownTown kat Cheras tuh..tp..rasa2 mcm kureng best jerk kat sane. So aku pon suruh laki aku merangkap Incik Drebar gie UpTown Danau Kota. Tgk jam..awal lg. Br pkl 9. Mesti org x ramai lg. Bukan ape..masaelah kat Danau Kota tuh..susah nak carik parking!
2 kali jugak ler ktorg pusing carik parking. Tu time x ramai org lg tuh!

Dah lama x dtg UpTown ni. Seingat aku..aku dtg kat UpTown nih..mesti time pose. Pastu dgn ipar2 aku. Dulu..org jual..setakat pusing 1 round. Skarang..setiap lorong..ade jerk org jual. Seronok jugak. Letih Zara dok dongak2 kepala nak tgk org ramai. Meriah Kari ler kat UpTown nih. Btol..klu psl x letih..mau jugak aku round 2 kali! Xde ler nak beli aper2 pon. Sj nak jenjln time mlm2 nih. Zara pon dah besau.
Dpt ler beli kasut & sandal tuk Zara. Cute sgt. X yah beli kasut Zara mahal2. Beli 2 psg..saploh henget jerk! Settle! Aku saje ler tanye rege2 beg yg cap branded versi cikai yerk...mak aiii..mahal gilos! Eksen plak tuh! Blah er..mcm aku nak beli! ;p

Eeemm...time2 pose nie ler org bniaga buat duet. Niaga..niaga jugak. Tp..hagak2 ler! Nnt kena puting beliung karang..haaa...br nak insaf! Btol x?

ADIOS AMIGOS!! CHOW!!

No comments: