Friday, February 6, 2009

Curangkah Aku?? - Part 4

Faizal Tahir - Sampai Syurga

Ku membenarkan jiwaku
Untuk mencintaimu
Ku persembahkan hidupku
Untuk bersama kamu

Dan diriku untuk kamu
Belum pernah kumerasai begitu

Semua itu telah berlalu
Harapanku palsu
Dan mungkin hari yang satu
Terus ku tertunggu

Di hatiku masih kamu
Belum pernah ku ingin terus memburu

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu

Namun aku tetap aku
Yang terbaik untuk diriku
Hanya satu
Hanya kamu

Ku membiarkan hatiku
Untuk merinduimu
Ku menghamparkan sakitku
Untuk tatapan kamu

Bersamamu harapanku
Hilang dalam terang yang membutakanku


Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu

Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya kamu

Dan segala yang ku ada
Ku berikan semua
Untuk dirimu saja

Ku mahu dirimu
Bahagia untuk selamanya
Biar sampai syurga
Aku menunggu cinta darimu
Agar ku sempurna

Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu
Namun aku tetap aku
Yang terbaik tuk diriku

Hanya satu

Aku lemah tanpa kamu
Ku inginmu dampingi ku
Aku fahami aku bukan terbaik
Untuk dirimu

Sampai syurga ku menunggu
Sampai syurga ku cintamu
Hanya kamu


Emm..Sampai Syurga...betol ker klu kite cintakan seseorang itu akan sampai ke syurga? Ironik yer...Semalam dekat 10 kali aku dok ulang2 lagu nih. Aku teliti tiap bait liriknya. Melodramatik! Mulanya aku ingat nak hamparkan lagu ni kepada si"DIA" tp...bila dgr lagu nie dgn laki aku..guess what..laki aku tujukan lagu nie untuk aku. Emm...betul ker dia cintakan aku sampai syurga nih? Heii...what should i think huh? Believe it or not?

Dalam hati aku berdetik..kenapa DIA yg x bg lagu nie kat aku huh? Kenapa laki aku yg bg? Ehh...ape nih! Sepatut yer aku bersyukur yg laki aku yg bagi lagu macam nie kat aku sebagai tanda KE"UTOH"AN cintanya pada aku. Nie..naper plak aku pertikaikan huh?! Gile! Memang gile!

Semalam aku x temui si"DIA" sbb aku terlalu bz melayan karenah sang suamiku yg nak bermanja2 setelah sekian lama yer. kui..kui..kui.. Dlm pada tu..aku dan laki aku luahkan perasaan masing2. Emm..byk yg kami bincangkan..& pasti yer byk berkisarkan tentang kecurangan aku nih! X ku sangka..airmata laki aku tertumpah ke bantal! Serius!(Saper yg kenal laki aku mesti x percaya!!) Masing2 mengakui kesalahan, kesilapan & kelemahan masing2. Detail??? X perlulah! Biarlah Rahsia...

Nie bukan nak crite pasal dlm kain sendri..tp..tentang kemelut cinta bersegi2 yg aku tgh alami nih! It's same like in TWILIGHT - versi buku punye! Between Bella, Edward (The Vampire) & Jacob (The Wolf). Cinta 3 Segi antara manusia..puntianak (the most adoreable vampire!)..dan serigala jadian! Ganas tak? Sume main cinta nak berdarah2 aje..tp aku punyer versi..main pki airmata! kui..kui..kui..

AKU..KAMU..dan DIA..eemm..ader yg x percaya ker? Ader yg kate..si"DIA" tu..makanan lah (oh..please!!)...aktor hensem lah...emm..terpulang..masing2 punye andaian. Yang penting ini kisah benar..tiada benar melainkan yg sebenar benar yer! Dan yg aku paling suspek..respek..laki aku tetap bersabar pada setiap situasi yg melanda! So cool..and so gentle! Mungkin dia bagi aku ruang untuk berfikir atau curang dgn sepuas2 yer dan lepas tu ..tunggu until all back to normal? Maybe...tp..ader ker laki org buat mcm tu huh? Klu kena laki org lain..mau aku plak yg dia buang kat tong sampah LRT nnt! Oh no!

Aku patut insafi yg laki aku telah jadik seorang suami yg sebaik2 suami. Tp..kenapa aku lemah bile berdepan dgn si"DIA" huh? DIA pki ubat guna2 ker? Ish..x kot..(masih bsangka baek lg nih!) Mungkin..lama2 nnt aku akan betul2 perasan yg selama ni..sume mainan nafsu percintaan yg xde kesudahan yer. Tapi..bile? Sekarang aku tgh betol2 angau nih! Aku sebenar yer mengharapkan yg laki aku lebih tegas atau marah kat aku..tp..dia..x pahamlah! Kenapa dia...so cool huh? Sifat sabar itu ler yg buat aku terpesona dgn laki aku nih! Tp..aku ambil kesempatan! Jahat yer bini org nih!!

Mungkin sifat sabar itu yg akan membawa kemenangan kepada cinta bersegi2 nih! I hope so! Si"DIA" datang lg. Well..i've to go now! Maybe..tomorrow..lebih baek dari hari2 yg sebelum nie.

ADIOS AMIGOS!! CHOW!!

2 comments:

www.katobengke.com said...

wah puisinya mantap juga yah
......boleh kamu buatkan aq puisi....

wongjowo said...

huhuhu..ngak bisa dong...