Tuesday, February 3, 2009

Curangkah Aku?? - Part 3

Sedang aku tgh syok layan lagu dari soundtrack TWILIGHT..tros tgn aku gatal nak tulis lg pasal kecurangan aku nih. Sori..aku tau korunk mesti marah kan. So..what else can i do? Aku tgh parah & mabok cinta nih. Help Me!

Hari Ahad lepas laki aku ajak jenjalan kat Sg.Wang, Bkt Bintang. Emm..dah lama aku x pegi sane. Teringat time bercinta dulu. Masa tu aku form 4. Thn awal 90an, Bkt Bintang tu memang meriah. Ramai budak lepak-lepak kat sane. Tapi bukan macam budaya skarang nie. Dulu..lepak2..cuci2 mata tgk awek or balak. Kui..kui..kui..Laki aku cuba mengimbaskan kembali kenangan cinta zaman persekolahan aku dan dia.(Mungkin dia nak pulihkan kembali ingatan aku kepada dia kot!) Emm..byk kenangan rupa yer. Anak aku kadang terpinga2 bila tgk mummy & daddy dia tersengih2..ketawa2 bila teringat kisah2 lama kitaorang kat Sg.Wang Plaza tuh.

Bila dah pusing2 kat situ..tiba2 aku teringatkan si"DIA". Aduhh..kenapa time nih dia menjelma dalam kotak pemikiran aku nih huh? Tros mood aku berubah. Aku jadi lebih pendiam. Byk termenung. Bila laki aku perasan..(part nie dia memang btol2 memahami aku.) lalu plak kat depan SASA (alah..tempat jual makeup2 tu ler..)..dia tanya aku..tak nak beli aper2 ker? Emm..bila dah masok kat situ..aku cariklah barang2 makeup aku..padahal benda2 tu sume..ada lg. Tgh tengok2 brg2 makeup tu..aku tetiba jadik excited nak beli itu ini. Padahal sebelum tu..aku memang xde mood nak beli aper2 pon. Sebab aper??? Sebab aku rasa aku perlu cantik bila aku nak dating dgn si"DIA" nanti. Emm..pikir..bila jumpa nnt nak pki color aper...nak makeup yg mcmana...eeee..excited yer!

Bila laki aku tgk aku dah cheer up skit..senyum dia. Aper agak yer yg difikirkan bila dia tgk bini dia dah parah mcm tu skali huh? Aku sebenar yer rasa bersalah & berdosa sgt..tp ..i cant handle it! Trust me! Aku makin ketagih dgn si"DIA". Every second..just him! Only him! OMG!!! Aku akui yg skarang..aku makin jauh..maksud aku jauh dari memikirkan laki aku. Kadang...aku rasa laki aku mcm teras hati dgn keadaan aku yg kurang stabil ni. Bunyi2 dia ckp pon..dah seakan2 mcm merajuk aje. Klu dulu..apa2 hal yg mbuatkan aku dahulukan perkara lain..dia ok ajer tp skarang..."siapalah saya klu nak dibandingkan dgn DIA tuh!" Macamana nie..aku sayang kedua2 yer. And i love both of them!! I'm dying to love them! Astagfirullah...what i've done!!

Aku tau..ramai teman2 dah nasihatkan aku..tp..well i'm very stubborn girl! I cannot lose both of them. Aku rasa mcm x lengkap hidup aku untuk 2 org nih. Aku perlukan laki aku...dan aku perlukan si"DIA" juga. Emm..aper lg harus aku ckp? Makin tragic kisah kecurangan aku nih! orang kata..syurga seorang istri di tapak kaki suami...tp aku dah lakukan yg paling terbaik untuk laki aku. Namum...si"DIA" jugak yg aku ingini! Makin byk dosa yg aku lakukan walaupon aku blom terlanjur. Ahh..x mungkin benda tu berlaku. Aku akan pastikan yg ianya...x akan berlaku walaupon hampir setiap malam aku akan menemui DIA! I swear!

Sampai bile episod kecurangan aku nie akan berakhir? Entah ler..Atau aku harus tunggu siapa yg akan mengalah ker? Tapi yg pasti yer..aku x kan mengalah sbb aku perlukan kedua2 ye. Well..i'm damn stubborn girl!!!

ADIOS AMIGOS!! CHOW!!


5 comments:

fazemy said...

Org tak tgkler cite Twilight tu. Maybe kak wong ni minat hero dia tu kan. Drakula yg kacak. Betul tak? Ikotla nk curang ke tak. Janji korg bahagia. Ada abang uth kesah?!!Dia pun lg byk kecurangan..hahahaha.

ps: Sian ko dak Trojan dpt mak ayah camnih. kui kui.

Elelele..curang camtu i pun nak curang la. Buwek!

Oya Mokhtar said...

eemmm...tettttt!! salah!

Anonymous said...

wong jowo,
wes mangan?

sebab tak makan la asik ingatkan 'si dia' tuh...

Oya Mokhtar said...

urung ler..huhuhu..tu ler pasal..nak kurus ler..nnt si"DIA" x pandang org lain! laki aku pon x pandang org lain gak!

Anonymous said...

assalamualaikum,cepat2 lah bertaubat sebelum terlambat.Kalau suami tak redha,tak cium bau syurga.Cuba carik tempat berubat,sebab baca cerita ni macam ada yang tak kena.Jangan ikut kata nafsu,itu semua syaitan yang menyesatkan.

Dunia ni sementara,akhirat yang abadi.

Tak malu dengan rakan2,malulah dengan Allah.

Para malaikat memalingkan muka dan tidak mendoakan isteri yang derhaka.

Nauzubillah