Thursday, July 9, 2009

Mak Buyung...

Musim mengawan dah lepas...la nie..musim memeram! kui..kui..kui..
Keliling aku..sume jadik mak buyung. Risau plak aku klu kena tempias yer..Bukan xnak..tp...ntah le! Rasa fobia tu..ade lagi.

Seram siott...pengalaman lalu buat aku kecut perot. Btoll...x tipu! Nak tau..korunk beranak ler! Kena plak first time...lg laa...sadis tu.. Kalau kena laki yg bg support..bersemangat kite dibuat yer..kalau dapat laki yg buat endah x endah?? Rasa mcm dah xnak mengandung lagi dah! Tobat!
Nasib baek laki aku 24 jam kat sebelah. Anak sulung tuh...tp laki aku x dpt nak teman kat labour room..Alah...kat GH...Time dulu2..suami x leh masok dlm labour room. Kena tunggu kat luar.

Nak bayangkan kesah nak bersalin dulu..rasa yer..x sanggup nak ingat lg! Fobia tuh! Macam fobia aku nak gie salun muka sbb dorunk dok picit jerawat aku sampai merah2 muka aku jadik yer!
Dah ler..malas nak crite..nnt payah plak mlm karang nak tido!



Adios Amigos!! Chow!!

No comments: